CAC : 1985-II PACK
Play Commando, The Speed Rumbler and Savage Bees. You can also play the trial versions of "1942", "SonSon", and "Pirate Ship Higemaru". ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". The individual game data is also included. If you purchase this pack, the individual contents will not need to be re-purchased. Please be careful to not make double purchases.