Bus Driver Simulator - Tourist
The Tourist is a high-capacity Soviet intercity bus. It differs from the urban version in that it is a little longer and does not have automatic doors. More comfortable, it features reclining seats with reading lights and individual ventilation for all passengers. In addition, the power steering makes the Tourist an easier vehicle to drive.