Bunny Bundle 2
Bunny Bundle 2 includes the following products: 1. Bunny Factory The bunnies decided to open their own factory for the production of robots, but the trouble is - the contractor who built the plant forgot to make the initial configuration of all control modules. Therefore, you will have to do it yourself or with friends. Grab the blocks, charge them with the correct colors and activate the lines of the electrical schemes. Arrange all blocks in the electrical scheme correctly to get a “gold” control block. Use the control block to activate the doors, conveyor belt and other modules of the factory, because with each received block you get closer to your goal. 2. Kick it, Bunny! Many stone figures were erected by ancient bunnies among the oases, but a disaster struck and all the figures were destroyed. Your task, as a true bunny, is not only to find traces of the old bunny civilization, but also to restore their wonderful buildings. The name of the game (Kick It, Bunny!) perfectly reflects the essence of the game mechanics - you have to kick. Kick blocks - restore figures. Become a great kicker - a restorer of an ancient civilization!