Build Lands
There’s nothing quite like a bit of creative, relaxing fun in the form of block-building ^^ Reconstruct three sets of islands in the Build Lands mode, or build and share your own ones in the Land Editor! With a wide choice of blocks, the sky (and island size) is the limit to what you can make! Will it be pretty mountain cabins, castle premises, forests… or something else entirely?