Bring To Light
After your subway train crashes, you the lone survivor must explore the deep and winding tunnels to find your escape. But the further you explore, the more you realize there is more to this disaster...and creature lurking in the shadows follow your every move. Navigate your way through treacherous puzzles that use light in different ways to solve them. Uncover the mystery behind the Avatar of Darkness and his vicious Shadowspawn and escape before the shadows close in around you!