Bounce Rescue!
Bounce Rescue! is a challenging 2D sidescrolling game of action, puzzles and platforming. Single-player: - 50 challenging levels - 5 boss fights - 5 different worlds - 16 characters (if unlocked) - Time Attack -mode Multi-player: - 2-4 local players - 2-player co-op in story mode - 16 characters (if unlocked) - Deathmatch -mode - Capture the Flag -mode - Survive -mode - Many multiplayer maps Plot: The Evil Devil has landed on earth with the intention of taking over the world. He will not get away with it as easily as he thought, for he has to take on the skillful Bounce Rescue! team, who will do anything to protect the earth. However, the Evil Devil manages to capture most of the team and escape to Darkland. Outraged by this, the team goes on a mission to save their captured members from the Evil Devil. You can help the Bounce Rescue! team to release the captives and save the earth. Are you ready for the adventure?