Bloody Harvest
Don’t lose your head in the Halloween-themed TK Baha’s Bloody Harvest; where the candy isn’t chocolate and there are more tricks than treats. Help zombie T.K. Baha take down the terrifying Pumpkin King, and add a new set of heads and skins to your collection. This is the first in a series of Headhunter packs for Borderlands 2; check out the new story path, bosses, heads and skins!