Blair Character Pack
What a lovely, noble lady on the court! Meet Blair and experience her elegant basketball play! This Package includes: - Character - Blair (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Blair is exchanged for certain amount of points.