Binaries
Test your skills and reflexes as you simultaneously guide two lovable(1) balls through over 100 controller-smashingly(2) tough platform challenges. Control both at exactly the same time as you try to avoid the death and danger that awaits their every move. And there are jokes.(3) (1)May not be lovable (2)May not even be a word (3)May not be funny Features Over 100 levels of fiendish puzzle solving and death-defying challenges. Glutton for punishment? Replay levels against the clock to get the fastest time you can. Can you get S rank on every level? (We can’t.) Funky adaptive music that ramps up when you do well and chills out if you’re stuck. It’s like the game wants you to do well. Choose your own route to completion through a non-linear map. Stuck on a super-tough stage? No worries, just hone your skills on a different level. Laugh along with up to ten jokes! Look, we’re going to keep saying it's funny. You'll come around eventually. (No controllers were harmed in the making of this game)