Bilge Dog Bundle
Everyone knows that Bilge Rats are the most ‘ruff’ and ready pirates out there, which is why this pack gives you a handsome Inu dog and pairs it with Bilge Rat clothing! Not only do you get a loyal pet to stand by your side on the seas, their Bilge Rat Outfit (with almost no fleas) will go perfectly with a Bilge Rat Hat, Jacket, Shirt and Trousers for yourself. Still not feeling like a true ruffian? You even get a Bilge Rat Cutlass for combat, and Bilge Rat Sails to complete the look for your ship! This bundle also includes 550 Ancient Coins to give you other options in the Emporium, plus a free bonus of 10,000 gold for use at the Outpost shops. The Bilge Dog Bundle contains 550 Ancient Coins, the Bilge Rat Cutlass, Hat, Jacket, Shirt, Trousers and Sails, an Inu dog with Bilge Rat Outfit and a bonus of 10,000 gold.