Battlefield V Definitive Edition
This is the ultimate Battlefield V experience. Enter mankind’s greatest conflict across land, air, and sea with all gameplay content unlocked from the get-go. Choose from the complete arsenal of weapons, vehicles, and gadgets and immerse yourself in the hard-fought battles of World War 2. Stand out on the battlefield with the complete roster of Elites and the best customization content of Year 1 and Year 2. Battlefield V Definitive Edition contains the Battlefield V base game and the definitive collection of content: - All gameplay content (weapons, vehicles, and gadgets) from launch, Year 1, and Year 2 - All Elites - 84 immersive outfit variations for the British and German armies to enhance the WW2 sandbox - 8 soldier outfits from Year 2 - 2 weapon skins from Year 2, applicable to 10 and 4 weapons respectively - 3 vehicle dressings - 33 Chapter Reward items from Year 1.