Batman: The Enemy Within - Episode 4
When the Pact puts its plan into motion, Bruce's cover is finally blown, and as his web of lies unravels, new questions emerge: When and how will the Pact regroup? What’s truly motivating Amanda Waller and the Agency? And perhaps most importantly, how will John Doe handle the truth about his buddy Bruce? With another showdown brewing, the clown prince of crime may finally earn his crown... Episode four of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Enemy Within - Episode 1.