Bangman
Bangman — a perfect example of what a pixel-art roguelike should be. The game gives you everything you love: hordes of monsters, tons of unique characters, countless ways to slaughter them, and many, many, many attempts to do so. Wondering what’s in short supply here? The game costs very little money! And that’s always nice. Now, since this text has bored not only you but also the person writing it, go watch the trailer—and please buy the game! Game features: – Everything is so special, I’d get tired listing it.