AXES
Ready to take down all your enemies? Prepare your weapons and join AXES.io — an epic battle royale! It's an action-packed game where you prove that you can really rumble on the battlefield! Enter the arena and try to be the last one standing. Battle to survive using different weapons: axes, swords, shurikens and many more. Let the great scuffle begin! AXES is a fantasy world where mighty well-armed enemies clash in quick battles on the battlefield. Every game session has a limited time span. Choose a perfect combination of armor and melee weapons to pass all arenas and survive. Master your skills to enter the League Mode and combat with the strongest players. Remember about the main battle royale feature — the red circle. Once it appears, the battle will be over soon! Try to stay inside the circle, otherwise you'll lose your points.