Awakening the Charge
Awakening the Charge is a colorful puzzle platformer with action elements. In this game you play as a small robot that, with the help of a charge, uses different mechanisms and destroys enemies. Improve your abilities with microcircuits, defeat big bosses, solve interesting puzzles. Immerse yourself in the world of robots and try to figure out what caused the massive failure in it.