AtariAction & adventure
Atari's Recharged series modernizes classic titles with power-ups, challenges, local multiplayer, and all new soundtracks by Megan McDuffee. This bundle includes two Recharged titles: - Berzerk: Recharged - Quantum: Recharged Berzerk: Recharged challenges you to fight your way through a deadly maze filled with waves of menacing, vocal robots. Deft twin-stick control and power-ups are the only way to survive, as you shoot your way through room after room in this never-ending dystopian maze. And don’t forget, Evil Otto may have a smile on his face, but he is deadly and invincible. Quantum: Recharged warps the classic arcade title with modern flourishes that have become a staple among the Recharged series. Defeat waves of enemies using your ship to circle around them and create a punishing deadzone. By removing the traditional ability to shoot enemies, this title challenges players to avoid taking damage and progress through increasingly difficult levels.