At Sundown: Shots in the Dark
At Sundown: Shots in the Dark is stealth driven, top-down multiplayer shooter in which up to 4 players compete in both online and local deathmatch. With a variety of cool weapons to take each other out with and multiple maps across 6 different zones, only the BEST will dominate each round and survive the ultimate challenge to rise to the top at sundown! UNIQUE STEALTH DRIVEN ARENA COMBAT – Unique stealth driven arena combat with dynamic twists and turns where the maps are covered in darkness and light is your enemy. ONLINE & LOCAL MULTIPLAYER – Compete with up to 4 friends in online deathmatch or at home in local deathmatch to see who will dominate! PLAY CHALLENGE MODE OR CO-OP VS. AI – Play co-operatively against AI opponents or take on special challenges to prepare for the live showdown. 6 UNIQUE ZONES WITH MULTIPLE MAPS – Dominate your opponents across multiple maps, each with different light mechanics. Unlock new zones as you level up!