At Fate's End
At Fate’s End is an action-adventure game where you fight the ones you love and your skill tree is your family tree. Explore a lush fantasy world, defeat the foul creatures of the realm, and face your estranged siblings in intense, emotional duels to decide your family’s fate. Wield your blade. Confront your kin. Decide your fate. At Fate’s End is an action-adventure game where you fight the ones you love. Wield the legendary God Sword Aesus as Shan, the deft young heiress of the Hemlock clan. Explore a lush, hand-crafted fantasy world. Defeat the foul creatures of the realm in combat. Solve intricate narrative puzzles, uncover painful truths, and hone both your blade skills and knowledge to face your estranged siblings in intense, emotional duels - and ultimately decide your family’s fate. Battle with both swords and words. Your blade may cut deep, but you journey will demand more than combat prowess. Shape confrontations through tactical dialogue and psychological insight, using your deep knowledge of your family’s secrets to gain the upper hand. Your skill tree is your family tree. Each sibling you defeat — or reconcile with — shapes your destiny. Collect seven swords of power to expand your arsenal of abilities and ultimately shape your family’s legacy. From the Spiritfarer Team. From the acclaimed team behind Spiritfarer, At Fate’s End weaves tight, visceral action with rich narrative depth, exploring the complicated bonds between brothers and sisters in a world where swords clash and family wounds run deep. Fight with your sword. Speak with your soul. Face your family — at fate’s end.