Assassin’s Creed Mirage - Celestial Pack
Forged in the heart of the heavens, this legendary set unites a sword born of stardust and a dagger infused with a comet’s fury, twin relics of cosmic power. This weapons pack contains both a sword and a dagger. Celestial Sword: A sword that feels otherworldly, its surface shimmering with an elusive brilliance. Gameplay Perk: Harvester of Souls – Kills during combat refill the Assassin's Focus gauge. Celestial Dagger: A slender blade that shimmers as if lit by distant starlight. Gameplay Perk: Shard of Stars – Additional charge of Assassin's Focus. This content is unlocked when reaching the Harbiyah bureau in Baghdad for the first time, after completing the Assassin training at Alamut.