Asphalt Legends - All-Class Card Pack
Get this once-in-a-lifetime pack offering you the chance to get Blueprints for any car in the game! Start collecting now! This pack includes: - 25 Class D - All packs*** - 15 Class C - All packs*** - 10 Class B - All packs*** - 8 Class A - All packs*** - 5 Class S - All packs*** - 20,000 Credits** *Tokens are an in-game currency that can be earned for free by completing challenges or pulling off impressive feats in the game. They can be used to obtain items from the shop, unlock cars, and more... **Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the shop, upgrade your vehicles, and more... ***These packs contain the majority of the class cars featured in Asphalt Legends UNITE.