Ashland Dossier
Ashland Dossier, an espionage thriller with elements of turn-based stealth tactics and role-play adventure, will take you back in time to the year 1960, the time of Cold War! You’ll join a special force that was created to hunt down Nazis. Even though it’s long after WWII, numerous Nazis managed to slip away and escape overseas and they are now scattered around the world, still running away from justice. Not only are these criminals hiding but they are also a threat to a world, a dangerous force that can once again pull people back into a dreadful and pointless war. This is why a private organization has been formed. INCU’s (International Nazi Crime Unit) main goal is to conduct an investigation into the identities, whereabouts and the future plans of criminals that tried to escape justice, and put them on trial. Become an officer of this special task force, find those criminals, gather the evidence and bring them to justice. But be careful, INCU is not the only organization that has been recently formed. The enemy has its own brand new special force – Ashland – that will stop at nothing to keep Nazis out of your reach and free.