Artifex Mundi Ultimate Collection
The Artifex Mundi’s Ultimate Bundle is a collection of our finest hidden-object adventure games. Each game in this package is wrapped in a different theme and offers a distinctive experience. Discover secrets harboured by sunken civilisations, liberate cities from monster infestation and travel to distant places. This package contains something for every adventure-game enthusiast.