Armatus
ARMATUS is a third-person roguelite shooter set in the demon-infested ruins of Paris. As the last supernatural warrior of an ancient order, armed with powerful firearms and incredible celestial powers, scour the city in search of a lost gateway to heaven - the Sunless Gate. HUMANITY’S TIME IS OVER The world has ended. Demons overrun once busy streets as reality unravels. Collapse is inevitable. Sequestered behind holy wards, the last survivors believe themselves the only humans left alive. Their only hope is for you to carve a path through the chaos and find their salvation. But the broken pieces of Paris give way to increasingly demonic hellscapes inhabited by ever stronger and more grotesque monsters. FIGHT. DIE. REPEAT. Knowledge is a weapon, and death is never the end. Each run, wield your scythe and a gun of your choosing against brutal demons hellbent on your destruction. To overcome them, evolve your combat style with powerful celestial abilities and passive enhancements. Die and you will revive to fight again. Fight, die, revive, and try again; Push forward to get farther each run and master your arsenal. START STRONG, END GODLY From the moment you step into the ruins, you are heavily armed and powerful. Yet you will keep gaining new powers until you have the tools to lay waste to your enemies. Find your favorite lethal combination of guns and powers, from SMGs and shotguns to holy fire and slow time, to truly obliterate everything standing in your way. Will you grow strong enough to defeat the horrors of the Scoured Path?