Arcadia Fallen
Arcadia Fallen is a Roleplay Visual Novel, where your choices shape the personality of your character. Will you be shy, bold, or the one forever making jokes? Play the role of a young alchemist apprentice who is unwillingly bound to an illegal spirit. Suddenly drawn into a war between humanity and magic, they must join a group of unlikely heroes to escape their own doom, hopefully saving the world along the way. On their journey, your alchemist will be joined by a group of five companions, four of which you can form romantic relationships with. Whether you choose to romance anyone, you are also able to form meaningful platonic relationships with everyone, including our fifth companion Mime, who's totally ready to be your new BFF!