Arakure – Hero – FOR HONOR
The Arakure Hero offer includes: - 1 New Hero: Arakure - 1 Ornament - 1 Elite Outfit - 7-Day Champion Status (extra XP, extra loot, and more) - 3 Scavenger Crates with random gear Live by your own rules and rely on your instincts. Take on multiple opponents and fight dirty to steal another victory. Wielding tonfas, Arakure packs a punch. Her brazen personality brings a unique perspective to the Samurai faction and with weapons never seen before, she is not afraid to do what it takes to win a fight. Explosive, scrappy, Arakure will hit you where it hurts.