Anniversary Pack
Acquire the limited-time special 10th Anniversary Bundle to get a special pet, Dragonlord Luther's Drakon, that pairs up with the newly featured Dragon Lord Luther troop (not included). You'll also earn several premium resources that adventurers of any level, including enough Burning Marks to open ten special Burning Chests in PVP, ten Shiny Keys to help unlock more troop lore, and 100 VIP points! This pack includes: - New Pet: Dragonlord Luther's Drakon - 10 Shiny Keys - 100 Burning Marks - 100 VIP Points All content from this DLC can be retrieved via the in-game mail.