Amnesia: Collection
Amnesia: The Dark Descent puts you in the shoes of Daniel as he wakes up in a desolate castle, barely remembering anything about his past. Exploring its eerie pathways, you must piece together Daniel's troubled memories and uncover the horror that lies deep below. In Amnesia: A Machine For Pigs, wealthy industrialist Oswald Mandus wakes in his bed wracked with fever and haunted by dreams of a dark and hellish engine. All he knows is that his children are in grave peril, and it's up to him to save them. Amnesia: Justine puts you through a series of trials constructed by a demented mind. Will you risk your own life to save others?