Alien Cat 2 - Retro Collection
Our cat and his beloved goldfish were exploring distant planets and galaxies when he suddenly crashed on an unknown planet. Miraculously surviving, he discovered the planet was inhabited by horrific skeletal monsters. To escape the planet, he'll have to repair his ship by scavenging bolts and fuel from the planet's labyrinths. But be careful, the planet creates copies of the cat to complicate his escape. Avoid mines, sharp spikes, and enemies. Features: * Dynamic gameplay. * Clones go synchronically with Cat. * Old-school graphics. * Simple controls.