Alchemist Simulator
Take on the role of a novice student of alchemical arts, taking over the studio of your famous relative. Will you ever match his legend? Take the challenge to become the most famous alchemist in history! Become a powerful magician! Thanks to Alchemist Simulator, you can feel the thrill of excitement associated with the world of magical ingredients (dragon egg - what to deal with it?), spells, and discovering ancient recipes. Will you brew a love potion or a poison? Discover an amazing world full of ancient, forgotten recipes and ingredients. Experiment. Be patient and hungry for knowledge. Fortunately, you are not alone - your extraordinary mentor will help you explore the previously unknown arcana of alchemical knowledge and art! Your eternal glory, gold and ... knowledge are at stake! Who is an alchemist without his precious book? Almanac is your greatest treasure - so take care of its content! Carry out various experiments and note their effects carefully, and soon ... no recipe, contract or order will keep secrets from you. Remember - each magician's source of knowledge is experience, and these - you must first write down, preferably on a solid parchment and seal with a spell before prying eyes. Along with the fame that surrounds you, responsibility will also increase - the order box will be full of more and more complicated potion orders. So it's time to take care of the workplace. Spend hard-earned gold on improvements to your studio to be able to brew increasingly difficult recipes for your customers!