ALASKA Look Pack
Get ready to tame the wilderness with the Alaska Look Pack. This includes: the Friendly Beaver Helmet, the Wooden Alaska Snowboard. This pack is working with Alaska & Alps maps. This pack is not part of Steep Season Pass.