Aeternoblade I&II Saga
Purchase the bundle and receive: Aeternoblade Aeternoblade II Aeternoblade - Adventure to Awelsia and help Freyja take revenge on Beladim with an unknown weapon called 'AeternoBlade'. Fight and solve the time magic puzzles to demolish Beladim! Aeternoblade II - Let's adventure with Freyja, Bernard, Felix to the Chronosian for finding the 3 AeternoBlades and using its power to stop Dark Abyss. Can you help Freyja protect her future?