Advanced Supply Drop Bundle - 40 Pack
This bundle contains 58 Advanced Supply Drops, a pack of 40 and 18 bonus drops. You will also receive 1 bonus Legendary item giving you a total of 175 different items! Each Advanced Supply Drop contains 3 items, a mix of weapon loot and character gear, some of which is exclusive. At least 1 item will be a weapon variant and at least 1 item will be professional rarity or better. Items in an Advanced Supply Drop bundle will not duplicate items in the other drops in the same bundle. NOTE: ITEMS IN ADVANCED SUPPLY DROPS MAY BE DUPLICATES OF WEAPON VARIANTS OR CHARACTER GEAR ALREADY OWNED, AND MAY INCLUDE LEVEL-RESTRICTED ITEMS. ALL ITEMS MAY BE REDEEMED FOR XP. DOES NOT INCLUDE REINFORCEMENTS. SOME WEAPONS AND CHARACTER GEAR MAY ONLY BE AVAILABLE ON THE XBOX ONE CONSOLE.