Advanced Pack 1
Recruit the ferocious and nimble Epic troop, Shadow-Hunter, into your ranks and unlock essential Orbs of Wisdom and Ascension to help you unleash all your troops true potential! Claim all of this and more with Advanced Pack 1. Advanced Pack 1 Includes: 1x Shadow-Hunter 2x Orbs of Wisdom 2x Orbs of Ascension 30 Gem Keys 100,000 Gold This pack may only be purchased once per account.