Abyssus - Brineguard Pack
Helmet: Juggernaut Your vision is focused on one thing only: your prey. Everything else is accessory. Suit: Juggernaut Inspired by global warfare and ancient armor, this body armor will crush everything in your way. Unstoppable, destructive, merciless. A true Juggernaut. Emote: Company Loyalty Mark your path. Claim your conquests. Allow your companions to salute. Everyone pays their respects to the Flag. Frame: Brineguard Take the ship's wheel and head for the abyss! The sunken world has not yet revealed all its secrets, and you have brine to collect. NOTE: These are cosmetic updates meant to support the developers. All feature and content updates for Abyssus will be free for anyone who owns the game.