Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Imagine waking up after a powerful storm as the sun goes down. You find yourself just outside a small town on the side of the road. A shiver runs down your spine as your body remembers the recent dramatic events that your mind cannot or will not recall... Will you dare to solve the ages-old mystery of Maple Creek?