This is the Digital Deluxe Edition of "Monster Hunter World: Iceborne Master Edition" a set containing both the main game and the massive "Iceborne" expansion. New quests, monsters, weapons, armor, story, and the unlocking of an all-new "master rank" await to take your hunting to the next level! "Monster Hunter World: Iceborne Master Edition Digital Deluxe Edition" content: - "Monster Hunter: World" (main game) - "Monster Hunter World: Iceborne" (expansion) - "Monster Hunter World: Iceborne" Deluxe Kit - "Silver Knight" layered armor set - 3 gestures - 2 sticker sets - 1 face paint - 1 hairstyle - 1 decor set (for room customization) Layered armor only changes your character's appearance. It does not include any weapons.