Layers of Fear: Masterpiece Edition
Dare you help paint a true Masterpiece of Fear? Layers of Fear: Masterpiece Edition includes both Layers of Fear and the Inheritance DLC in a single, horror-filled package. Layers of Fear is a first-person psychedelic horror game with a heavy focus on story and exploration. Delve deep into the mind of an insane painter and discover the secret of his madness, as you walk through a vast and constantly changing Victorian-era mansion. Uncover the visions, fears and horrors that entwine the painter and finish the masterpiece he has strived so long to create. Layers of Fear: Inheritance expands the plot from Layers of Fear and tells the story of the painter’s daughter, who comes back to her childhood home to face her past. Can she forgive her father, or will she resent all that has happened? Relive her experiences and witness the full scope of the tragedy that has swallowed up the family.