Anomaly Agent
Become Agent 70 and stop the anomalies threatening to destroy the balance of the world! With memorable characters, unique Anomaly Bosses, a story full of twists, and smooth gameplay, Anomaly Agent is an adventure to be savored. We hope you enjoy your journey!