Mind Maze
Mind Maze is a competitive logic puzzle game where you try to capture territory on the board. Place walls, build a maze, and capture tiles. Don't let any dead ends appear, or your opponent will capture them. Plan your moves in advance, develop a strategy, and set logic traps for your opponent. Get sneaky - force your opponent to make a mistake and cover the board with an unstoppable landslide that will carry you to victory. Play the solo campaign or compete with other players in hotseat mode.