Caverns of Mars: Recharged
Caverns of Mars: Recharged takes the easy, addictive appeal of the original game and adds more caverns, more challenges, more weapons, modern graphics and leaderboards. And it would not be a Recharged title without an amazing new original soundtrack. In Caverns of Mars: Recharged you descend into tunnels beneath the surface of Mars in a mad dash to destroy the reactor and furthest depths of the enemy’s base. Dodge debris, clear out obstacles, and blast enemies, all while conserving ammunition as you descend at high speed into enemy territory. Your ammo is limited and enemies are plentiful, so make every shot count.