All You Need is Help Lively Friends Bundle
This is a bundle version that includes the main game and the separately sold expansion pack, 'The Lively Friends Pack.' Not only can you fully enjoy the main game, but the bundle package also includes four unique characters and four exclusive pieces of furniture. *Please understand that this game is a four player game (online and/or local co-op) and single player is not supported. Characters: Pippy Pops A cheerful and party-loving penguin, with an optimistic, up-beat personality. Jr junior A slightly timid wolf but a leader who, when push comes to shove, guides everyone along to success. Rockee A laid-back and easygoing raccoon. Takes things at their own pace and stays unfazed, no matter what. Snifty A detective Shiba Inu who loves solving mysteries. Suffers from rhinitis and struggles with a stuffy nose. Furniture: Shaved Ice Machine BBQ Grill Chabudai (low table) Telescope Brought to you by Q-Games, the creators behind such classics as PixelJunk Monsters and PixelJunk Shooter, this innovative cooperative multiplayer game introduces a fresh new way to play with your friends. Dive into a quirky multiplayer co-op puzzle game where adorable, fluffy cube-shaped creatures collaborate to reach their goals. These creatures, each oddly shaped, jostle against each other to help solve puzzles together. When in trouble, shout "HELP!" and friends will surely come to your aid. With everyone's strength, turn friendships into friend-shapes! [Multiplayer Co-op: Teamwork Is Key Across All Skill Levels] The game's intuitive, straightforward controls mean that anyone can jump right in. You'll control creatures that are shaped differently as you progress through each level, to clear challenges. Although these creatures can move around freely, they cannot rotate, necessitating the need for teamwork to solve the puzzles. Join forces to overcome obstacles and reach your goals together! [Enjoy Playing Online with Unique Voices] The simple controls allow the creatures to express various voices based on their situations. By using the voice feature, you can enjoy lively gaming sessions with distant friends as if they were right next to you. [Co-op Play, Combined Local and Online] Whether you prefer playing locally or online, the game supports four players in any configuration. This cooperative-centric game is designed for enjoyment across generations—from children to grandparents—making it perfect for family and friends.