Cult of the Lamb: Sinful Edition
The Cult of the Lamb: Sinful Edition includes the base game, Cultist Pack, Heretic Pack, and Sinful Pack. Cult of the Lamb casts players in the role of a possessed lamb saved from annihilation by an ominous stranger and must repay their debt by building a loyal following in his name. Start your own cult in a land of false prophets, venturing out into diverse and mysterious regions to build a loyal community of woodland worshippers and spread your Word to become the one true cult. BUILD YOUR FLOCK Collect and use resources to build new structures, perform dark rituals to appease the gods, and give sermons to reinforce the faith of your flock. DESTROY THE NON-BELIEVERS Explore a sprawling, randomly generated world, fight off hordes of enemies and defeat rival cult leaders in order to absorb their power and assert your cult's dominance. SPREAD YOUR WORD Train your flock and embark on a quest to explore and discover the secrets of four mysterious regions. Cleanse the non-believers, spread enlightenment, and perform mystical rituals on the journey to become the mighty lamb god. Cultist Pack Be the envy of every cult with this exclusive Cultist Pack that includes a seven-piece decoration pack for your charming commune, as well as five exclusive Follower forms. Heretic Pack Show your devotion to the Old Faith with Cult of the Lamb - Heretic Pack. This cosmetic set includes new Follower forms, a set of dastardly decorations for your Cult, and Fleece of the Old Faith for the Lamb to wear. If your Cult aesthetic is (even more) blood, death, and doom, this pack is for you! Cult of the Lamb: Heretic Pack includes: - 5 brand new follower forms: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito, and Opossum. - 8 new base decorations. - A heretical new Fleece for the Lamb! Sinful Pack Sin to your heart’s content with Cult of the Lamb - Sinful Pack. This pack is the perfect way to indulge for those who enjoy a gluttonous aesthetic befitting kings and queens. Vanity might be a sin, but there’s nothing wrong with that! Cult of the Lamb - Sinful Pack includes; - 5 brand new Follower forms: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama, Sphynx - 6 new Follower outfits - 6 new base decorations - A sinful new Fleece for the Lamb!