The Walking Dead: Season Two
The sequel to 2012's Game of the Year continues the story of Clementine, a young girl orphaned by the undead apocalypse. Left to fend for herself, she has been forced to learn how to survive in an unforgiving world. Experience what it’s like to play as Clementine, meet new survivors, explore new locations and make gruesome decisions in this five-part game series of choice and consequence.