Planet of Lana II
A World After the Machines Came On Lana and Mui’s home planet, new technology brings progress but also stirs greed and imbalance. As different tribes adopt it in their own ways, tensions grow and the world’s harmony begins to shift. When those seeking power push too far, Lana and her little companion are pulled into a journey that reveals long-buried truths about their planet and about themselves. A World That Tells Its Story Journey across frozen peaks, deep oceans, and forgotten ruins in a hand-painted world where nature meets technology. With no spoken dialogue, characters express themselves through an alien language, letting the world, music, and your choices carry the story and inviting you to find its meaning for yourself. A Bond at the Center of the Journey Planet of Lana II is a cinematic puzzle-adventure built around companionship and trust. Guide an older, more agile Lana and her loyal companion Mui as their bond becomes the key to moving forward in a world where beauty and danger live side by side. Thoughtful Puzzles & Fluid Movement Puzzles are woven naturally into the world, rewarding awareness, timing, and cooperation instead of complex logic. Turn Lana’s expanded agility, from wall jumps to smooth movement and momentum, into your path through danger. An Emotional, Carefully Paced Adventure As Lana and Mui travel, new discoveries unravel the history of their planet and the truth behind Mui’s origins. Their journey grows into an intimate tale of coexistence, responsibility, and the cost of progress, carried forward by a moving orchestral score that gives weight to quiet moments, bold discoveries, and every emotional turn across its 6 to 8 hour adventure. A Standalone Experience Planet of Lana II welcomes new players while offering a deeper journey for those returning, an intimate story about connection, resilience, and protecting what still matters in a changing world. Key Features A Cinematic Puzzle-Platformer Adventure A story-driven experience blending exploration, environmental puzzles and cinematic atmosphere. A Companion-Driven Journey A heartfelt adventure built around the bond between Lana and her loyal companion, Mui. A Hand-Painted World in Transition Explore a beautifully crafted planet where nature and technology collide, and different tribes respond to progress in their own ways. Fluid Exploration & Movement Guide an older, more agile Lana with wall jumps, smooth traversal, and dynamic movement across diverse environments. Thoughtful & Varied Puzzles Puzzles are woven naturally into the world, focusing on observation, timing, and cooperation rather than complex logic. Storytelling Without Words No spoken dialogue. Meaning emerges through visuals, music, and your interactions with the world. An Emotional, Carefully Paced Sci-Fi Tale Uncover new truths about the planet and Mui’s past in a 6-8 hour cinematic journey, accompanied by a moving orchestral score.