Volgarr the Viking I & II Bundle
This bundle includes the original ‘Volgarr the Viking’ and its sequel ‘Volgarr the Viking II’ Remember when games were tough? Return to the Golden Age of arcades with hardcore action experiences that pull no punches. Volgarr the Viking possesses all the hallmarks of the true classics - simple controls, high challenge, and meticulous design - combined with hand-made pixel animation, epic soundtracks, and buckets of blood. Become Volgarr the Viking on his epic journey as the barbarian king! Both games are hardcore, 2D action-platformers where precision is everything and one false move can spell a brutal death. Volgarr the Viking II builds upon the intensity of the original with the addition of new power-ups, new forms of magic, new enemy types, and a chest-thumping new soundtrack. Step into the arena!