THE HOUSE OF THE DEAD 2: Remake
In February 2000, a small city was suddenly overrun by hostile creatures. Two AMS agents, James Taylor and Gary Stewart, were sent to investigate. Upon arrival, they noticed the situation resembled the Curien Mansion incident from 1998. Determined to uncover the source of the infestation, they began shooting their way through hordes of creatures. Modes: Classic Campaign: Almost two years after the events of the first installment, AMS agents James Taylor and Gary Stewart are deployed to investigate a city seized by undead creatures. Boss Mode: Take on the challenge of defeating the bosses from the game as fast as you can. Training Mode: Polish your skills in several available training scenarios to improve your abilities before deploying on a mission.