Ship of Fools - Water Garden Duo
New Fools have emerged from the ponds. The Water Garden duo is ready to join your crew. Mikoi: Mesmerizes with its beautiful scales in sea minor. Their Heirloom, Glam Microphone, lets you overcharge your reflect action to perform a resonance blast, but also damages the ship. Noh: Has whiskers as pointed as a cat-ana! Their Heirloom, Black Belt, lets you overcharge your reflect action to perform a flash step.