Hunahpu Quest. Mechanoid (Xbox One)
During his adventures Hunahpu will fight against numerous enemies, find new friends and solve complicated puzzles. By the search and the rescue of his brother from the paws of mechanical monster Hunahpu would need his power, intelligence and the cunning force.