Pre-order
Enter a mystical world shaped by ancient myths and forbidden magic. Play as RIN, the last child of the Creator, on a journey to restore balance to a broken world. Craft powerful spells, collect magical aspects and runes, and confront your transformed siblings in intense boss battles where every choice matters. Explore a dark fantasy Metroidvania inspired by ancient myths about gods, creation, and free will. Uncover the truth behind the conflict between the Creator and his children through a story with multiple endings. Features: * Explore a mysterious interconnected world * Craft and customize elemental spells * Create up to 7776 spell variants through combinations of Aspects, Runes, and upgrades * Fight dangerous creatures and powerful bosses * Unlock new abilities to access hidden areas * Shape the story through your decisions * Experience multiple endings Master magic your own way. Create attack, defense, and utility spells using magical aspects and spell patterns. Enhance them with Lesser and Great Runes, modify their effects, and adapt your build to every challenge. Face deadly enemies. Battle twisted creatures born from the world itself — from slimes and giant insects to corrupted mythical beings. Confront five powerful bosses: your own siblings. The fate of this world lies in your hands.