This bundle contains two games: Infection Free Zone and I Am Your President. Infection Free Zone Choose any real region from around the world. Select your base of operations, then rebuild and adapt the surrounding buildings to create a self-sustaining settlement. Take charge of a group of survivors and, when night falls, defend your zone from the infected! I Am Your President Take on the role of the fictional President of the United States and make decisions that shape the country’s future. Manage domestic and foreign affairs, respond to unexpected events, and balance the interests of different political groups.